Publications
Detailed Information
중간광고 도입에 대한 방송사 조직구성원의 찬반의견에 영향을 미치는 요인 : 조직동일시와 신뢰에 대한 논의를 중심으로 : The broadcasting station laborer`s identity : trust condition and its effect on their opinion about the mid-advertisement
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 강남준 | - |
dc.contributor.author | 권동국 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-17T01:05:49Z | - |
dc.date.available | 2009-12-17T01:05:49Z | - |
dc.date.copyright | 2009. | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000036436 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/21020 | - |
dc.description | 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :언론정보학과,2009.2. | ko |
dc.format.extent | viii, 123 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 조직동일시 커뮤니케이션 | ko |
dc.subject | C-OI(communicative-organizational identification) | ko |
dc.subject | 신뢰격차 | ko |
dc.subject | trust gap | ko |
dc.subject | 조직신뢰 | ko |
dc.subject | opinion | ko |
dc.subject | 사회신뢰 | ko |
dc.subject | mid-advertisement | ko |
dc.subject | 의견 | ko |
dc.subject | organizational identity | ko |
dc.subject | 조직 커뮤니케이션 | ko |
dc.subject | trust | ko |
dc.subject | 중간광고 | ko |
dc.subject | 방송노동자 | ko |
dc.subject | 조직동일시 | ko |
dc.subject | 조직정체성 | ko |
dc.subject | 방송직군 | ko |
dc.title | 중간광고 도입에 대한 방송사 조직구성원의 찬반의견에 영향을 미치는 요인 : 조직동일시와 신뢰에 대한 논의를 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | The broadcasting station laborer`s identity : trust condition and its effect on their opinion about the mid-advertisement | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 언론정보학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.