Publications
Detailed Information
오피스 밀집지역의 장소상품과 장소정체성에 관한 연구 : 서울 테헤란 밸리를 사례로
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 유우익
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 장소상품 ; Place-product ; 장소정체성 ; Place Identity ; 동일시 ; Place-Self Identification ; 장소정체성 형성 메카니즘 ; Means-End Chain Model ; 테헤란밸리 ; A Mechanism of Place Identity ; 이미지일치 ; Teheran Valley ; 수단-목적 사슬모델 ; Image Congruity ; 브랜드자산 ; Brand-equity ; 장소마케팅 ; Place Marketing
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :지리학과,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000056504
https://hdl.handle.net/10371/21539
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.