Publications
Detailed Information
패션 브랜드 퍼스낼리티의 개념적 구조 및 영향 요인 : 남성패션브랜드를 중심으로 : (A)Study of conceptual construct and influential variables of fashion brand personality : focusing on male fashion brands
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이은영 | - |
dc.contributor.author | 이은정 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-24T08:29:51Z | - |
dc.date.available | 2009-12-24T08:29:51Z | - |
dc.date.copyright | 2006. | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046406 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/22433 | - |
dc.description | 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2006. | ko |
dc.format.extent | xi, 207 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 브랜드 퍼스낼리티 | ko |
dc.subject | brand personality | ko |
dc.subject | 브랜드 퍼스낼리티 개념적 구조 | ko |
dc.subject | fashion brand personality | ko |
dc.subject | 남성 소비자 | ko |
dc.subject | extended brand personality | ko |
dc.subject | 패션 브랜드 | ko |
dc.subject | conceptual structure of brand personality | ko |
dc.subject | 브랜드 인구통계적 특성 연상 | ko |
dc.subject | male fashion brand | ko |
dc.subject | 브랜드 외모 연상 | ko |
dc.subject | Korean consumers | ko |
dc.subject | 브랜드 특질 연상 | ko |
dc.subject | brand’s demographic association | ko |
dc.subject | 브랜드 라이프스타일 연상 | ko |
dc.subject | brand’s appearance association | ko |
dc.subject | 브랜드 가치지향성 연상 | ko |
dc.subject | brand’s trait association | ko |
dc.subject | 브랜드 퍼스낼리티 형성 영향 요인 | ko |
dc.subject | brand’s lifestyle association | ko |
dc.subject | 마케팅 믹스 | ko |
dc.subject | brand’s value association | ko |
dc.subject | 구전 및 인적 정보 | ko |
dc.subject | influential variables(affecting formation of fashion brand personality) | ko |
dc.subject | 소비자 경험 | ko |
dc.subject | marketing mix | ko |
dc.subject | 브랜드 및 모기업 정보. | ko |
dc.subject | word-of-mouth | ko |
dc.subject | human information | ko |
dc.subject | consumer experience | ko |
dc.subject | word-of-mouth | ko |
dc.subject | brand & company information. | ko |
dc.title | 패션 브랜드 퍼스낼리티의 개념적 구조 및 영향 요인 : 남성패션브랜드를 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | (A)Study of conceptual construct and influential variables of fashion brand personality : focusing on male fashion brands | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 의류학과 | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.