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패션 브랜드 퍼스낼리티의 개념적 구조 및 영향 요인 : 남성패션브랜드를 중심으로 : (A)Study of conceptual construct and influential variables of fashion brand personality : focusing on male fashion brands
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- Authors
- Advisor
- 이은영
- Issue Date
- 2006
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 브랜드 퍼스낼리티 ; brand personality ; 브랜드 퍼스낼리티 개념적 구조 ; fashion brand personality ; 남성 소비자 ; extended brand personality ; 패션 브랜드 ; conceptual structure of brand personality ; 브랜드 인구통계적 특성 연상 ; male fashion brand ; 브랜드 외모 연상 ; Korean consumers ; 브랜드 특질 연상 ; brand’s demographic association ; 브랜드 라이프스타일 연상 ; brand’s appearance association ; 브랜드 가치지향성 연상 ; brand’s trait association ; 브랜드 퍼스낼리티 형성 영향 요인 ; brand’s lifestyle association ; 마케팅 믹스 ; brand’s value association ; 구전 및 인적 정보 ; influential variables(affecting formation of fashion brand personality) ; 소비자 경험 ; marketing mix ; 브랜드 및 모기업 정보. ; word-of-mouth ; human information ; consumer experience ; word-of-mouth ; brand & company information.
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2006.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046406
https://hdl.handle.net/10371/22433
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