Publications
Detailed Information
소비자특성과 점포요인에 따른 한국적 이미지의 패션문화상품에 대한 태도와 구매의도 : 한국과 미국 소비자를 대상으로
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 이유리
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 패션문화상품 ; fashion cultural products ; 패션문화상품에 대한 태도 ; attitude toward fashion cultural products ; 구매의도 ; purchase intention ; 소비자 특성 ; consumer characteristic ; 점포 요인 ; store attribute ; 국가 ; country
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :의류학과,2008. 8.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042111
https://hdl.handle.net/10371/22676
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.