Publications
Detailed Information
중학교 과학에서 소집단 구성을 달리한 협동 학습의 학습자의 수준에 따른 효과
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 김희백
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 협동 학습 ; Cooperative learning ; 소집단 ; Small group ; 과학 학업 성취도 ; Scientific knowledgeachievement ; 과학 수업에 대한 태도 ; Attitude to science class ; 과학 학습 환경에 대한 인식 ; Perception of classroom learning environment ; 자아 효능감 ; Self-efficacy
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 생물전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057012
https://hdl.handle.net/10371/27915
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.