Browse

그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
성다연
Advisor
노태희
Issue Date
2007
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
다중표상multiple representations그리기drawing쓰기writing소집단 토론small group discussion시각적 학습 양식visual learning style
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2007.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046019

https://hdl.handle.net/10371/28243
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse