Publications
Detailed Information
그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 노태희 | - |
dc.contributor.author | 성다연 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-07T05:16:08Z | - |
dc.date.available | 2010-01-07T05:16:08Z | - |
dc.date.copyright | 2007. | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046019 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/28243 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2007. | ko |
dc.format.extent | 68 장 | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 다중표상 | ko |
dc.subject | multiple representations | ko |
dc.subject | 그리기 | ko |
dc.subject | drawing | ko |
dc.subject | 쓰기 | ko |
dc.subject | writing | ko |
dc.subject | 소집단 토론 | ko |
dc.subject | small group discussion | ko |
dc.subject | 시각적 학습 양식 | ko |
dc.subject | visual learning style | ko |
dc.title | 그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 과학교육과 화학전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.