Browse

그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor노태희-
dc.contributor.author성다연-
dc.date.accessioned2010-01-07T05:16:08Z-
dc.date.available2010-01-07T05:16:08Z-
dc.date.copyright2007.-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046019kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/28243-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2007.ko
dc.format.extent68 장ko
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject다중표상ko
dc.subjectmultiple representationsko
dc.subject그리기ko
dc.subjectdrawingko
dc.subject쓰기ko
dc.subjectwritingko
dc.subject소집단 토론ko
dc.subjectsmall group discussionko
dc.subject시각적 학습 양식ko
dc.subjectvisual learning styleko
dc.title그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 화학전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse