Publications
Detailed Information
그리기, 쓰기를 활용한 중학교 과학 수업에서 시각적 학습 양식 수준에 따른 소집단 구성 방법의 효과
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2007
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 다중표상 ; multiple representations ; 그리기 ; drawing ; 쓰기 ; writing ; 소집단 토론 ; small group discussion ; 시각적 학습 양식 ; visual learning style
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2007.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046019
https://hdl.handle.net/10371/28243
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.