Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Dept. of Science Education (과학교육과)
Chemistry (화학전공)
Theses (Master's Degree_화학전공)
과학사를 이용한 소집단 토론 수업이 학생들의 과학의 본성에 대한 이해에 미치는 영향
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 과학의 본성 ; Nature of science ; 과학사 ; History of science ; 소집단 토론 ; Small group discussion
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053697
https://hdl.handle.net/10371/28246
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.