Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Dept. of Science Education (과학교육과)
Chemistry (화학전공)
Theses (Master's Degree_화학전공)
컴퓨터 보조 수업에서 상황맥락적인 피드백이 화학 개념 학습에 미치는 효과 : (The)Effects of situational context feedbacks in learning chemistry concepts with computer-assisted instruction
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2007
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 컴퓨터 보조 수업 ; computer-assisted instruction ; 상황맥락적 피드백 ; situational context feedback ; 개념 이해도 ; conceptual understanding ; 과학 학습 동기 ; science learning motivation.
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2007.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000046021
https://hdl.handle.net/10371/28265
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.