Publications
Detailed Information
신상품의 유비쿼터스 상호작용 속성이 수용 및 확산에 미치는 영향 : (The)Effects of Ubiquitous interactivity characteristic of new product on adoption and diffusion
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 임종원 | - |
dc.contributor.author | 이원준 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-08 | - |
dc.date.available | 2010-01-08 | - |
dc.date.copyright | 2005. | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000052136 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/28663 | - |
dc.description | 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2005. | ko |
dc.format.extent | x, 139 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 유비쿼터스 | ko |
dc.subject | ubiquitous | ko |
dc.subject | 기계 상호작용성 | ko |
dc.subject | man-machine interactivity | ko |
dc.subject | 수용 | ko |
dc.subject | adoption | ko |
dc.subject | 확산 | ko |
dc.subject | diffusion | ko |
dc.subject | 사용자 네트워크 역량 | ko |
dc.subject | consumer`s social network power(USPs) | ko |
dc.subject | 소비자 혁신성 | ko |
dc.subject | consumer innovativeness | ko |
dc.subject | 연결 마케팅 | ko |
dc.subject | relation marketing | ko |
dc.subject | 신상품 | ko |
dc.subject | new product | ko |
dc.subject | 사용 확산 | ko |
dc.subject | use diffusion | ko |
dc.subject | 시스템 다이내믹스 | ko |
dc.subject | system dynamics | ko |
dc.title | 신상품의 유비쿼터스 상호작용 속성이 수용 및 확산에 미치는 영향 | ko |
dc.title.alternative | (The)Effects of Ubiquitous interactivity characteristic of new product on adoption and diffusion | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 경영학과 경영학전공 | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.