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신상품의 유비쿼터스 상호작용 속성이 수용 및 확산에 미치는 영향 : (The)Effects of Ubiquitous interactivity characteristic of new product on adoption and diffusion
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- Authors
- Advisor
- 임종원
- Issue Date
- 2005
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 유비쿼터스 ; ubiquitous ; 기계 상호작용성 ; man-machine interactivity ; 수용 ; adoption ; 확산 ; diffusion ; 사용자 네트워크 역량 ; consumer`s social network power(USPs) ; 소비자 혁신성 ; consumer innovativeness ; 연결 마케팅 ; relation marketing ; 신상품 ; new product ; 사용 확산 ; use diffusion ; 시스템 다이내믹스 ; system dynamics
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2005.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000052136
https://hdl.handle.net/10371/28663
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