Publications
Detailed Information
과학 영재 수업에서 언어적 상호작용을 통하여 본 교사의 발문과 피드백 유형 분석
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 채희권
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 영재교육 ; gifted education ; 과학영재수업 ; science-gifted class ; 발문 ; questioning ; 피드백 ; feedback ; 언어적 상호작용 ; verbal interaction
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2008. 8.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042469
https://hdl.handle.net/10371/29151
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.