Publications

Detailed Information

입력 강화 유형과 학습자의 규칙 인식이 한국 고등학생의 영어 문법 학습에 미치는 영향

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors

김은영

Advisor
김진완
Issue Date
2001
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
명시적 규칙 제시시각적 단서 제시규칙 인식입력 강화input enhancementexplicit rule presentationvisual input enhancementrule awareness
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :외국어교육과 영어전공,2001.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000065347

https://hdl.handle.net/10371/31522
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share