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Service loyalty 형성과정의 Dual Path 모형에 관한 연구 : Intrinsic Path와 Extrinsic Path의 상대적 영향을 중심으로 : Dual Path Model in Service Loyalty Formation Process : investigating the relative influence of intrinsic and extrinsic path
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- Authors
- Advisor
- 이유재
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- Service Loyalty ; Service loyalty ; Intrinsic Path ; Intrinsic path ; Extrinsic Path ; Extrinsic path ; 서비스품질 ; Service quality ; CS ; Cs ; 고객신뢰 ; Customer trust ; 브랜드 퍼스낼리티 ; Brand personality ; 브랜드 아이덴티티 매력도 ; Brand identity attractiveness ; 브랜드 동일시 ; Brand identification ; 태도적 충성도 ; Attitudinal loyalty ; 행동적 충성도 ; Behavioral loyalty ; 과정품질 ; Process quality ; 결과품질 ; Outcome quality ; 서비스환경품질 ; Servicescape loyalty ; 쾌락적 서비스 ; Hedonic service. utilitarian service ; 실용적 서비스 ; Service economy ; 서비스 경제 ; Hygiene factor ; 위생요인 ; Motivator factor ; 동기요인
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000059721
https://hdl.handle.net/10371/34680
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