Publications
Detailed Information
Teacher and peer feedback in process-oriented composition classes and their effects on students essay revisions : 과정중심 작문교실에서의 교사피드백과 학생피드백 그리고 이것이 학생들의 글의 수정에 미치는 영향
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이병민 | - |
dc.contributor.author | 김지영 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-21T23:57:30Z | - |
dc.date.available | 2010-01-21T23:57:30Z | - |
dc.date.copyright | 2009. | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037409 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/41731 | - |
dc.description | Thesis(masters) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공), 2009.2. | en |
dc.format.extent | vii, 123 p. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | en |
dc.subject | 과정중심 쓰기 | en |
dc.subject | process-oriented writing | en |
dc.subject | 교사피드백 | en |
dc.subject | teacher feedback | en |
dc.subject | 학생피드백 | en |
dc.subject | peer feedback | en |
dc.subject | 학생들의 글의 수정 | en |
dc.subject | students’ revision | en |
dc.subject | EFL 교실 | en |
dc.subject | EFL classroom | en |
dc.title | Teacher and peer feedback in process-oriented composition classes and their effects on students essay revisions | en |
dc.title.alternative | 과정중심 작문교실에서의 교사피드백과 학생피드백 그리고 이것이 학생들의 글의 수정에 미치는 영향 | en |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 외국어교육과(영어전공) | - |
dc.description.degree | Master | en |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.