Publications

Detailed Information

Effects of output tasks on Korean high school students` noticing and learning of the English present hypothetical conditional : 출력과업이 한국 고등학생의 영어 가정법 현재에 대한 주목과 학습에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor권오량-
dc.contributor.author박샛별-
dc.date.accessioned2010-01-22-
dc.date.available2010-01-22-
dc.date.copyright2005.-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000051661eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/41886-
dc.descriptionThesis(master`s)--서울대학교 대학원 :외국어교육과 영어전공,2005.en
dc.format.extentx, 112 p.en
dc.language.isoenen
dc.publisher서울대학교 대학원en
dc.subject출력en
dc.subjectoutputen
dc.subject주목en
dc.subjectnoticingen
dc.subject외국어 학습en
dc.subjectforeign language learningen
dc.subject영어 가정법 현재en
dc.subjectEnglish present hypothetical conditionalen
dc.titleEffects of output tasks on Korean high school students` noticing and learning of the English present hypothetical conditionalen
dc.title.alternative출력과업이 한국 고등학생의 영어 가정법 현재에 대한 주목과 학습에 미치는 영향en
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육과 영어전공-
dc.description.degreeMasteren
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share