Publications

Detailed Information

고등학교 영어읽기수업에서 수업과정협상이 학생들의 역할의식, 학습동기 및 읽기능숙도에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김진완-
dc.contributor.author정종호-
dc.date.accessioned2010-01-22-
dc.date.available2010-01-22-
dc.date.copyright2003.-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000059614kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/41901-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :외국어교육과 영어전공,2003.ko
dc.format.extentvii, 94 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject수업과정 협상ko
dc.subjectNegotiated curriculumko
dc.subject자주성ko
dc.subjectAutonomyko
dc.subject학생 역할ko
dc.subjectStudent roleko
dc.subject동기ko
dc.subjectMotivationko
dc.subject능숙도ko
dc.subjectEnglish proficiencyko
dc.title고등학교 영어읽기수업에서 수업과정협상이 학생들의 역할의식, 학습동기 및 읽기능숙도에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육과 영어전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share