Publications
Detailed Information
통합형 사회과 수업이 학습자의 개념형성에 미치는 영향
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 이미나
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 통합형 수업 ; Integrated class ; 개념형성 ; Conception ; 개념도 ; Concept map ; 학업성취도 ; Academic achievement ; 파지 ; Retention
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과 일반사회전공,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053480
https://hdl.handle.net/10371/42703
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.