Browse

질문 제시 유형과 학습자 특성이 설명식 글의 이해와 흥미에 미치는 상호작용 효과

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
장유진
Advisor
신종호
Issue Date
2008
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
질문 제시 유형Questioning Types주제 흥미Topic Interest읽기 성취Reading Achievement설명식 글Expository Text텍스트 이해Text Comprehension텍스트 흥미Text-based Interest
Description
학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육학전공),2008.2
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000039942

http://hdl.handle.net/10371/43415
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Education (교육학과)Theses (Master's Degree_교육학과)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse