Publications
Detailed Information
질문 제시 유형과 학습자 특성이 설명식 글의 이해와 흥미에 미치는 상호작용 효과
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 신종호
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 질문 제시 유형 ; Questioning Types ; 주제 흥미 ; Topic Interest ; 읽기 성취 ; Reading Achievement ; 설명식 글 ; Expository Text ; 텍스트 이해 ; Text Comprehension ; 텍스트 흥미 ; Text-based Interest
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육학전공),2008.2
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000039942
https://hdl.handle.net/10371/43415
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.