Publications
Detailed Information
웹기반 학습에서 학습자의 정서표현 방식과 교수자의 반응기대가 학습에 미치는 효과
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 나일주
- Issue Date
- 2009
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 웹기반 학습 ; web-based learning ; 정서표현 인터페이스 ; learners emotion-expressing way ; 버튼 인터페이스 ; button interface ; 텍스트 기반 인터페이스 ; text-based interface ; 교수자 반응기대 ; learners expectancy of instructors examination
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육공학전공), 2009.2.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037395
https://hdl.handle.net/10371/43432
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.