Publications

Detailed Information

웹기반 학습에서 학습자의 정서표현 방식과 교수자의 반응기대가 학습에 미치는 효과

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors

유은영

Advisor
나일주
Issue Date
2009
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
웹기반 학습web-based learning정서표현 인터페이스learners emotion-expressing way버튼 인터페이스button interface텍스트 기반 인터페이스text-based interface교수자 반응기대learners expectancy of instructors examination
Description
학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육공학전공), 2009.2.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037395

https://hdl.handle.net/10371/43432
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share