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Graduate School of International Studies (국제대학원)
Dept. of International Studies (국제학과)
Theses (Master's Degree_국제학과)
Brand equity model for premium brand : a case study on Lexus
프리미엄 브랜드의 브랜드 자산 모델
- Authors
- 윤설
- Advisor
- 김현철
- Issue Date
- 2007
- Publisher
- 서울대학교 국제대학원
- Keywords
- 프리미엄브랜드 ; premium brand ; 브랜드자산 ; brand equity ; 브랜드자산 구성요소 ; brand equity components ; 렉서스 ; Lexus ; 토요타 ; Toyota
- Description
- Thesis(master`s)--서울대학교 국제대학원 :국제학과(국제지역학전공),2007.
- Language
- English
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000044487
https://hdl.handle.net/10371/46716
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