Browse

자민족 중심주의에 기반한 애국심 브랜딩 전략의 한계와 시사점 : 마스터피자 사례를 중심으로

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
이지연
Advisor
이유재
Issue Date
2010
Publisher
서울대학교 경영전문대학원
Keywords
애국심 마케팅Patriotic marketing소비자 자민족중심주의Consumer ethnocentric브랜드 전략branding strategiesbrand identity
Description
학위논문(석사) --서울대학교 경영전문대학원 :경영학과(SNU MBA),2010.2.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000034396

https://hdl.handle.net/10371/64444
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)Graduate School of Business (경영전문대학원)Theses (Master's Degree_경영전문대학원)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse