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대한항공의 인터넷 마케팅 전략 : Korean Air : an internet marketing case

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Authors

김재일; 김진교; 김동훈

Issue Date
2005
Publisher
한국마케팅학회
Citation
한국마케팅저널, 7, 143-159
Keywords
인터넷 마케팅전자상거래E-CRMInternet marketingE-commerce
Abstract
본 논문은 성공적으로 인터넷을 전략적으로 활용하고 있는 대한항공의 인터넷 마케팅 전략을 소개한다. 구체적으로 대한항공의 인터넷 마케딩에 대한 비전, 미션, 그리고 구체적 전략을 소개하고, 그 효과 및 성과를 논의한다.
This paper presents Korean Air's internet marketing strategy. Its vision, missions, and implementation for internet marketing are discussed. The performance and impact of its internet marketing strategies is also examined.
ISSN
1598-7868
Language
Korean
URI
https://hdl.handle.net/10371/67960
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