Publications
Detailed Information
과학중점학교 운영이 학생의 과학에 대한 정의적 영역과 과학교사의 학교 환경 인식에 미치는 영향 : Effect of the operating science core school on students' affective attitude and science teachers' perceptions on the school environment
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 홍훈기
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 과학중점학교 ; 과학에 대한 정의적 영역 ; 과학교사 학교 환경 인식 ; science core school ; affective attitude to science ; science teachers' perceptions on the school environment
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2011.2. 홍훈기.
- Language
- kor
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.