Publications
Detailed Information
The Appropriateness of Middle School English Textbooks in Light of Students Reading Fluency Development : 한국 중학교 학생들의 읽기 능력 발달과 영어교과서 읽기 수준의 적절성
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 이병민
- Major
- 외국어교육과(영어전공)
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 교과서 난이도 ; 중학교 학습자들의 읽기 능력 발달 ; ERIK 테스트 ; 교재 난이도의 적합성 ; textbook readability ; development of middle school students' English reading fluency ; ERIK test ; appropriateness of text difficulty ; reading ability
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 외국어교육과(영어전공), 2011.2. 이병민.
- Language
- eng
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/158190
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030322
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.