Publications
Detailed Information
Teacher and peer feedback in process-oriented composition classes and their effects on students essay revisions : 과정중심 작문교실에서의 교사피드백과 학생피드백 그리고 이것이 학생들의 글의 수정에 미치는 영향
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 이병민
- Issue Date
- 2009
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 과정중심 쓰기 ; process-oriented writing ; 교사피드백 ; teacher feedback ; 학생피드백 ; peer feedback ; 학생들의 글의 수정 ; students’ revision ; EFL 교실 ; EFL classroom
- Description
- Thesis(masters) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공), 2009.2.
- Language
- English
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037409
https://hdl.handle.net/10371/41731
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.