Publications

Detailed Information

The effects of temperament types, feedback types and writing modes on Korean high school students` task-based writing in English 성격 유형, 평가 유형, 작문 작성 방식이 한국 고등학생들의 과업 중심 영작문에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor황적륜-
dc.contributor.author이의갑-
dc.date.accessioned2010-02-05T04:30:13Z-
dc.date.available2010-02-05T04:30:13Z-
dc.date.copyright1998.-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000076391eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/50441-
dc.descriptionThesis (doctoral)--서울대학교 대학원 :외국어교육학과 영어전공,1998.en
dc.format.extentviii, 170 p.en
dc.language.isoenen
dc.publisher서울대학교 대학원en
dc.subject성격 유형en
dc.subjecttemperament typeen
dc.subject평가 유형en
dc.subjectfeedback typeen
dc.subject작문 작성 방식en
dc.subjectwriting modeen
dc.subject과업 중심 영작문en
dc.subjecttask-based writingen
dc.titleThe effects of temperament types, feedback types and writing modes on Korean high school students` task-based writing in English 성격 유형, 평가 유형, 작문 작성 방식이 한국 고등학생들의 과업 중심 영작문에 미치는 영향en
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육학과 영어전공-
dc.description.degreeDoctoren
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share