Publications
Detailed Information
Effects of form-focused instructions on the learning of English verb complementation by Korean EFL learners : 형식 초점 지도법이 한국인 대학생 영어 학습자의 영어 보문 구조 학습에 미치는 영향
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 양현권 | - |
dc.contributor.author | 강나연 | - |
dc.date.accessioned | 2010-05-04T04:25:56Z | - |
dc.date.available | 2010-05-04T04:25:56Z | - |
dc.date.copyright | 2010 | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000032671 | eng |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/63822 | - |
dc.description | Thesis(doctors) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공),2010.2. | en |
dc.format.extent | xii, 184 p. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | en |
dc.subject | 영어 보문 구조 | en |
dc.subject | English verb complementation | en |
dc.subject | 형태 중심 교수법 | en |
dc.subject | form-focused instruction | en |
dc.subject | 연역적 교수 | en |
dc.subject | inductive-explicit instruction | en |
dc.subject | 귀납적 교수 | en |
dc.subject | deductive-explicit instruction | en |
dc.title | Effects of form-focused instructions on the learning of English verb complementation by Korean EFL learners | en |
dc.title.alternative | 형식 초점 지도법이 한국인 대학생 영어 학습자의 영어 보문 구조 학습에 미치는 영향 | en |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 외국어교육과(영어전공) | - |
dc.description.degree | Doctor | en |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.