Publications

Detailed Information

Effects of form-focused instructions on the learning of English verb complementation by Korean EFL learners : 형식 초점 지도법이 한국인 대학생 영어 학습자의 영어 보문 구조 학습에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor양현권-
dc.contributor.author강나연-
dc.date.accessioned2010-05-04T04:25:56Z-
dc.date.available2010-05-04T04:25:56Z-
dc.date.copyright2010-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000032671eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/63822-
dc.descriptionThesis(doctors) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공),2010.2.en
dc.format.extentxii, 184 p.en
dc.language.isoenen
dc.publisher서울대학교 대학원en
dc.subject영어 보문 구조en
dc.subjectEnglish verb complementationen
dc.subject형태 중심 교수법en
dc.subjectform-focused instructionen
dc.subject연역적 교수en
dc.subjectinductive-explicit instructionen
dc.subject귀납적 교수en
dc.subjectdeductive-explicit instructionen
dc.titleEffects of form-focused instructions on the learning of English verb complementation by Korean EFL learnersen
dc.title.alternative형식 초점 지도법이 한국인 대학생 영어 학습자의 영어 보문 구조 학습에 미치는 영향en
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육과(영어전공)-
dc.description.degreeDoctoren
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share